Vinn ett superfint fjäderörhänge!

Nu drar jag igång en till tävling denna gång har ni chansen att vinna detta snygga fjäderörhänge från hannadesign.se! Hur snyggt är det inte att matcha solbrännan med ett snyggt vitt fjäderörhänge?
Reglerna är enkla!

Skriv en kommentar att du är med, glöm inte din mejladress!

För extra vinstchans lägg till mig på bloglovin! Ni som har bloglovin det vill säga! Gilla även inlägget! Har du mig redan på bloglovin behöver du bara gilla inlägget!

Det gör du här!

bloglovin

Tävlingen avslutas torsdag 2/6!

Lycka till!


Tävlingen är avslutad och vinnaren är kontaktad!
Comments
Annika

Comment posted

sv: ok

Kashaya

Comment posted

Ok jag är med.=) Följer redan på bloglovin men har gillat inlägget.



kashayasblogg@yahoo.com

LINA HAMMARSTRÖM

Comment posted

Ja klart jag vill vara med i den här också! :-D

LINA HAMMARSTRÖM

Comment posted

svar det visste jag inte ens att man kunde :O men smart! :-D

FREDRIKA PERSSON

Comment posted

SV; Okej jag är absolut med och jag följer dig på bloglovin redan :) kramis

FREDRIKA PERSSON

Comment posted

Sv; okej :D

EMMAS

Comment posted

jag är med och gillat inlägget också :D kramis

Jeekis

Comment posted

Jag provar lyckan i denna tävling istället! :-D

Veronica

Comment posted

Jag e med :) har dig redan på bloglovin och gillar inlägget :)

Aurelie

Comment posted

Jag är med! :)

HANNA

Comment posted

Jag är med, har redan lagt til ldig :)

Lili

Comment posted

1.Jag är med.



Lili

Comment posted

2.lägg till dig på bloglovin,och fick jag nr209.

även gillat inlägget.



Hoppas på tur!

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Comment posted

ja är med ;)

Denise♥

Comment posted

jag har lagt till dig nu på bloglovin :) så lägg till mig med! hehe

-Cajsa (Fotoblogg)

Comment posted

Kan väl vara med då :D har gillat och vill du kan vi följa varandra :D

mathilda

Comment posted

jag är med.

Yohanna

Comment posted

Jag är absolut med! :D

Razan

Comment posted

jag är med :D

karolinajonsson

Comment posted

ååh jag är helt klart med :D



gillade redan på bloglovin, men har gillat inlägget nu också ^^

julia

Comment posted

Jätte snyggt örehänge verkligen, det är klart jag är med och tävlar om det :)

Kram//julia

julia

Comment posted

sv: Har redan dig på bloglovin :)

Kram//Julia

julia

Comment posted

Får se ifall jag kommer ihåg lösenordet, gör jag det så gillar jag inlägget :)

Kram//Julia

Fridailonaa

Comment posted

jag är med! har leta ett sånt där öronhänge i turkiet men inte hitta nåt!

Kimmey :)

Comment posted

Jag är med :)

FATMA | underhållning

Comment posted

Jag är med! :)

anesa

Comment posted

Jag är med :)

Alma

Comment posted

åh va snygga!! jag vill jättegärna vinna! Har lagt till din fina blogg på bloglovin o gillat inlägget ;)

-Cajsa (Fotoblogg)

Comment posted

Säg när du har lagt till mig, har lagt till dig.. står 28 på min så jag väntar :)



Allt bra med dig då?

Ruth

Comment posted

Härligt, vilken söt prydnad för örat, klart så vill jag ha den !

~Ha en fin dag~

Ally

Comment posted

jag är med :D

Marias Hörna

Comment posted

Jag är med :) Jättefint hänge. //Marias Hörna

Linnéa

Comment posted

jag är med! :D

Marias Hörna

Comment posted

Tyvärr kan jag inte GILLA inlägget eftersom mitt Bloglovin konto spökar så jag kommer inte in...Sorry. Men försökte igen och det går inte. Och Bloglovin supporten är inte sååå aktiv med hjälp här. Har väntat på svar från dom nu i över en vecka //Maria

Denise

Comment posted

jag är med! :DD följer dig redan på bloglovin hehe! kram

Louise

Comment posted

Såklart ja är med o tävlar, har haft dej på bloglovin läääänge! :D hihi



men gillade inlägget nu med :)

mathilda

Comment posted

jag kommenterade men det var något fel på blogg.se så det kom aldrig fram, jag gör ett nytt försök nu :)



Jag är med, har även gillat på bloglovin!

amanda sandell

Comment posted

jag är med :D

EMMAS

Comment posted

sv: jag är med :D

EMMAS

Comment posted

jag är med :D

you make me smile

Comment posted

Jag är med (:

Cilla

Comment posted

Oooh vad tjusigt! Jag är supergärna med i tävlingen. :D

amanda

Comment posted

jag är med :)

Anni

Comment posted

Jag vill vara med

emma

Comment posted

Jag är förfärligt gärna med och tävlar om detta förtvivlat vackra smycke!

Bloglovin' is done too!

Jonna - foto,stil & vardag }

Comment posted

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin! :)

evelina carlson

Comment posted

åh, jag gillar och jag är med!! :D

sofie

Comment posted

i´m in.

Emma G Leeh

Comment posted

Inlägget är både gillat och tillagt på bloglovin! De örhänget var riktigt jävla snyggt!

Angelica

Comment posted

Jag är med, har gillat!

megan fagan (@facebook)

Comment posted

jag e mee! :)

Emma - surfandsuch

Comment posted

Åh jag är med! Och har gillat på bloglovin :)

Maja

Comment posted

Jag är med!:)

Hebe

Comment posted

Jag är med och tävlar, har lagt till dig och gillat inlägget på bloglovin :)

julia ♥

Comment posted

jag e meed <3

Caroline

Comment posted

Jag är med :D

EMMA [foto&vardag]

Comment posted

jag är med + har gillat :)

En helt vanlig Isabell

Comment posted

Jag är gärna med :-D Blev nr 19 som gillade :-)

J

Comment posted

Ida

Comment posted

jag har gillat inlägget på bl och jag är gärna med :)

Emelie den bästa (y)

Comment posted

Jag är med , har både gillat och följer din blogg ;)

Leave a reply