Tävling - Vinn valfri vara.

I samarbete med www.gniztra.com, lottar jag ut valfri vara!

Gniztra.com

Regler:

1. Lägg till mig på bloglovin (här)
2. Gilla Hope design på facebook (här)

3. Gå in på www.gniztra.com och välj vilken vara du skulle vilja vinna

4. Skriv "Jag är med" och ditt namn så jag kan se att du gjort allt, glöm inte mejladressen!

Gilla inlägget på bloglovin för extra vinstchans!

Har du inte facebook eller bloglovin får du länka till tävlingen i din blogg, med bild och länk till mig och www.gniztra.com.

ENDAST TÄVLINGSKOMMENTARER TACK!

ANDRA HÄNVISAS TILL INLÄGGET UNDER! (Jag vet att ni orkar bläddra ner)

VÄNLIGEN RESPEKTERA DETTA!

Tävlingen avslutas 26 september 23:59!

Lycka till!





Tävlingen är avslutad, vinnaren denna gång blev http://elinsdayys.blogg.se/!

Du har blivit kontaktad, till er andra så kommer en ny tävling upp imorgon!
Comments
vicky ♥

Comment posted

Jag vill gärna vara med!

Lagt till dig på bloglovin och gillat på fb,

inlägget har inte kommit upp på bloglovin än men

kommenterar här när jag gillat? :)

Jag skulle vilja vinna 2 finger ring "kors",

det gick inte att länka till den.

Nathalie

Comment posted

har hösten kommit till dig också? vad tycker du om hösten?^^

Lili

Comment posted

1.Jag är gärna med.

redan följar dig på bloglovin.



redan gillat Hope design på facebook med namn Lili Ying.



skulle välja Stambag med kedja.



2.gillat inlägget på bloglovin,jag är nr1 som gillat det.



Hoppas på tur!



Jenny Sjöberg

Comment posted

Jag blev den 306:e att prenumerera på bloglovin och jag gillar Hope på fb (nr 93).



Nummer 3 att gilla inlägget.



Jag vill vinna en svart Hello Kitty klocka:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=5939807



Vet en liten tjej som skulle älska den... ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

Comment posted

sv: ja underbart! :D <3

Nicco

Comment posted

Hejsan! Jag heter Nickolina Karlsson..

jag är gärna med och tävlar.

Jag har lagt till dig bloglovin,

gillat hope design på facebook och på facebook heter jag Nickolina Mars Karlsson,

jag har även gillat inlägget på bloglovin



Jag skulle vilja vinna ett mjukt hjärta som det står "världens bästa mamma" på, det gick inte länka till den men den finns under kategorin hemmasaker!

Agnetha Andersson

Comment posted

Jag vill vara med i tävlingen! Har gillat inlägget också. Skulle jag ha turen, vill jag vinna den här snygga ormringen!

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=6249789&grp=422934

Emma

Comment posted

Jag är med :-)

karolinajonsson

Comment posted

jag är med!

"Michael jackson shopping kasse"

har gillat inlägget på bloglovin också!

Lizette Pressfeldt

Comment posted

Jag har gillat på facebook, dig på bloglovin och inlägget och om jag vinner vill jag gärna ha 2 finger ring "Nyckel" i vitt guldöverdrag. Skulle vara så fint till min klänning jag ska ha när jag fyller 18 om 19(!) dagar :)

Kram :*

hanna

Comment posted

Jag är med (Hanna Nygårds på facebook) Har gillat inlägget på bloglovin också.

Jag skulle verkligen vilja vinna nagelstenar i olika färger.

Just för jag älskar att hålla på med naglar och tycker det skulle bli ursnyggt med nagelstenarna, framför allt när man kan ha i olika färger också.

HÅLLER TUMMARNA.

Emma

Comment posted

1. Jag har gillat FB gruppen

2, har lagt till dig på blogglovin

3. jag skulle vilja vinna den ringen som det står 'rockstar' på

Jenny

Comment posted

Har gjort allt + gillat inlägget. Heter Jenny Vuong på fb.

ellastork[foto]

Comment posted

Jag är med! har gillat på fb, följer dig via bloglovin' :)



Om jag vinner skuulle jag vilja ha;

Nyx eyeliner kajal



(fanns ingen länk :/)



Ha en bra kväll! :)

HANNA

Comment posted

tack men nej tack :)

Viktoria Westin

Comment posted

Nu har jag gillat, jag var den 12e :)

jessica

Comment posted

jag är med! :D

rosalie

Comment posted

Im in! :D Jag önskar mig Stargazer UV hårfärg. Det kan vara kul till halloween! kraam

Ingrid

Comment posted

Jag är gärna med!



Gillar redan båda på Facebook - Ingrid Sahlqvist.

Jag skulle vilja vinna Fluffig filt,skor och nallebjörn för din babys.

Jag var den 14e som gillade inlägget!



Kram, Ingrid

rosalie

Comment posted

jag heter rosalie! glömde skriva det hehe ;)

ester

Comment posted

jag är med! :D följer på blogovin', gillar på bloglovin' och gillar på fb ;)

Mirella

Comment posted

Jag är med



http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6966922&fullwidth=0&fullheight=0



Har tävlat om detta mobilskalet innan, men vann aldrig, så detta vill jag verkligen ha! :) riktigt snyggt är det.



Gör även allt som står + gillar inlägget

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Comment posted

Jag är med :D Har dig på bloglovin, och har gillat på facebook. Angelica Månsson



Skulle vilja vinna: Glitter skal rosa Iphone 4G

Frida Fridolf Gustafsson

Comment posted

Jag är med! Gillar hope design på fb och följer dig redan via bloglovin! :D

Skulle vilja vinna en " Fjäder hippe hårband påfågel " :D

LOLLO

Comment posted

jag är med, har gillat på facebook (Lollo Lindgren) och lagt till dig på bloglovn. Har även gillat inlägget på bloglovin. Vill vinna Berkeby Design Cuff med kors.

kram :)

care69

Comment posted

Jag är med!

vinner jag önskar jag.

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=9356988&grp=431092



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/09/26-sept-vinn-valfri-vara.html



Är redan följare och har redan gillat inlägget.

FB: C Care Regn

Amanda Bach

Comment posted

Jag är med! Har gjort alla stegen nu. Vill vinna: Hund koppel med tassar, rosa.

Solbritt

Comment posted

Jag är med och tävlar.

Skulle vilja vinna dessa strass-bh-band.

emelie

Comment posted

jag vill jättegärna vara med!

har gillat på facebook och bloglovin.

skulle gärna vilja vinna denna:

http://shop.textalk.se/shop/14131/art31/h0262/9190262-origpic-2d7195.jpg



/ Emelie

Sandra

Comment posted

Jag har lagt till dig på bloglovin'

Gillat Hope design på facebook



Om jag vann skulle jag bli jätte glad! Och om jag har turem med mig vill jag ha detta halsband:

Stel halsring "silver".Ombloggad

Nina

Comment posted

1. Blev nummer 324 på bloglovin

2. Gillar på fb (Nina Hammarström)

3. Dottern fick välja ;-) Hennes val föll på "Sött armband tärningar"

4. Länkar här: http://happymy.blogg.se/2011/september/gniztra.html



happyme@hotmail.se

Victoria

Comment posted

Jag är med! :) jag skulle vilja vinna peacearmbandet (som alla kändisar i USA går omkring med). Hoppas,hoppas,hoppas att jag vinner detta armbandet som jag velat ha hur länge som helst! Skulle bli sjukt glad om jag vann det :)

Jag har gillat sidan på facebook, lagt till dig på bloglovin, gillat inlägget på bloglovin och skrivit om tävlingen på min blogg här: http://vickevictoria.blogg.se/2011/september/tavlar-om-en-valfri-vara-hos-elin.html

håller tummarna ♥

Elin

Comment posted

jag har lagt till dig på bloglovin, gillat inlägget och på facebook :)

jag skulle vilja vinna dehär laptop skinnet till min sjukt tråkiga svarta skoldator... http://www.gniztra.com/

stina

Comment posted

hejsan! jag är meeed! har lagt till på bloglovin, gillat på facebook samt gillat inlägget :D

jag älskar den här döskalleringen: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=9317471&grp=422934



och den gotiska fågelringen var ju typ to die for!



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=4316957&grp=422934



:D kram! /stina w



elin

Comment posted

Jag är med! :) Jag har gillat på bloglovin och facebook samt lagt till dig på bloglovin! :)

Jag skulle vilja vinna iphone skal med leopard mönster! http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4333182&fullwidth=0&fullheight=0



Kram!

nettan

Comment posted

Är gärna med i tävlingen,gillat inlägget på blogloving,gilla Hope design,min favorit väska här är Boston väska brun 27 cm.



enkla nettan

Johanna

Comment posted

Jag, Johanna Harderud, är med! Jag gillar på fb, följer på bloglovin och gillar inlägget.

Om jag vinner vill jag ha http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=4161312&grp=427868



:)

Fru P

Comment posted

Klart jag är med! Gillar på bloglovin och FB



Om jag vann skulle jag vilja ha http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=6205145

Tycker att den var riktigt läcker



Tack för en fin blogg



Mvh Fru P

jennifer

Comment posted

jag är med, har gillat på facebook med namnet Jennifer Sahlin. Och jag har gillat detta inlägg på bloglovin.

Jag skulle gärna vilja ha en ''fake tungpiercing'' helst rosa. Har letat väldigt länge efter en sån.

Kram!

Annika Nilsson

Comment posted

Hej!

Jag är med!

Gillar på FB och vinner jag så väljer jag Stambag med kedja! Supersnygg!

Sofie L

Comment posted

Jag är gärna med <3

Om jag har tur skulle jag välja en Playboyklocka med blingbling i svart



Följer dig pa bloglovin som nr 333 och blev nr 26 som gillade tävlingsinlägget



Gillar pà FB - Sofie Lindholm



Länkar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/26-sep-valfri-vara-fran-gniztra.html



Haller tummarna



L I N D A

Comment posted

Jag är med :) har gillat på facebook och bloglovin :) http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=7182760

Ebba

Comment posted

Jag är med vill vinna en betty boop ring :)

Leave a reply