Vinn mera tamponger!



Jessica Klingberg heter tjejen som har startat detta smarta företag! Girlstuff - everyday things for smart girls. På sidan kan du köpa tamponger, girlstuffpåsar, kondomer och klockor!

För vem tycker inte att det är roligare att köpa tamponger i rosa ask med guldtext än en gul tråkig med stor blå text som säger OB? Och vem tycker inte att det är praktiskt att ha en söt liten påse att lägga sina tamponger i än den där fula gula asken som alltid går sönder när man rotar runt i väskan?

I förra inlägget lottade jag ut ett paket med mixed tamponger och en girlstuffpåse till den som först svarade rätt. Denna gång kör vi på samma vinst fast denna gång måste ni gå in
här och ta reda på vad för olika tampongsorter girlstuff.se har att erbjuda!

Jag drar en vinnare på lördag klockan 22:00.

Ni som skriver om inlägget på eran blogg får ett plus när vinnaren ska dras!

Inga tävlingsbloggar godkännes denna gång!

Lycka till!



Avslutad!

Grattis till
denna tjej som har vunnit tampongerna!
Comments
frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

Comment posted

sv joo jag hann inte se kommentaren förens jag kommenterade din blogg :) tack så mkt mailar mina uppgifter alldeles strax :)

M Y Y O L S S O N

Comment posted

sv. hehhe okej ;P



heh nejj jag gillar igentligen inte heller så många svenska låtar, men sånnahär "fest & sommar" låtar är ganska så bra tkr jag ;]<3

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Comment posted

Svar:

Tack :D



Måste fråga fick du mitt mail som jag skickade till dig förut? ^^



kraam

H

evamar - tävlingsblogg

Comment posted

Det finns normal, plus och mix.



Jag har bara en tävlingsblogg (och ingen vanlig) men jag länkar väl där ändå. Det är helt ok att jag inte får ett plus i kanten, för att det är klart att du som ordnar en tävling ska få bestämma reglerna själv. Här har du iaf en länk:



http://evamar.blogg.se/2009/july/tamponger-mm-25-juli.html



PS. Tar såklart bort inlägget också om du vill det!

ceelinee ♥

Comment posted

jag orkar inte vara med :p

Anna

Comment posted

Finurligt och användbart, jag är med såklart ;-)

Carolina

Comment posted

Tamponger normal, Tamponger Plus, Tamponger Mix

My

Comment posted

Dom har tamponger normal, plus & mix

Erika-foto-mode-pyssel

Comment posted

Normal och plus

Kevins mamma Mia

Comment posted

sant, men jag är gravid och efter min förra son så hade jag knappt mens. max 2 dagar och då använde jag bara trosskydd. ( ursäkta infon) haha

men tack ändå!

FIN BLOGG!

Kram

suss

Comment posted

Normal, plus och mix!

Hoppas på tur i tävlingen! = )

Julia

Comment posted

det finns normal, plus och mix :) hoppas på vinst!:)

Fröken Eko

Comment posted

Hejsan!



Jag vill gärna vara med och tävla :)

De tampongsorter jag hittade var (Girlstuff) Tamponger Normal, Plus och så en blandlåda som hette Mix.



Länkar till tävlingen i ett fast inlägg i högra sidospalten på min blogg. Låter det ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan/tävlingen avslutas.



Häls. F

Nanna

Comment posted

Jag vill vara med, har ingen blogg, så jag får klara mig utan plus ;-)

De har två sorters tamponger, normal och plus.

Millah

Comment posted

svaret är 2 olika tampongsorter, normal och plus :)

Anna

Comment posted

Vilken rolig tävling. Verkligen en bra wepshop. Det finns följande tamponger, normal, plus och micx.



Ha nu en fortsatt skön sommar

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Comment posted

självklart så vill jag vara med och tävla, snygga tamponger är ju aldrig fel :) haha!



var inne på deras sida och kollade nyss, och jag tror att svret du söker är : normal och plus. dom har även en mix förpackning med lite blandade storlekar :)



Hoppas på tur!

Lillan

Comment posted

tampongerna finns i 3 sorter. normal,Plus & Mix. kan verkligen hålla med om att det är betydligt roligare att ha dessa på hyllan istället för fula lådan med COOP loggan på som brukar stå där. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/tamponger-2.html

Andrea

Comment posted

jag vill vara med. De har tamponger i normal, plus och mix.

CherryCheek

Comment posted

Söta askar! Jag är med! :)

Sandra

Comment posted

De tamponger de har att erbjuda är normal, plus och mix :)

Martina

Comment posted

Jag vill gärna vara med. De har två sorter, normal och plus.

Michaela

Comment posted

Jag vill vara med! Dom har normal och plus, alltså två sorter.

Anita

Comment posted

Tar en lott i tävlingen, svar normal och plus!

Jessie

Comment posted

Så söta askar! Jag vill gärna vara med och tävla! =)



Svaret på frågan är: Girlstuff.se har de olika sorterna Normal, plus och mix att erbjuda! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://shareyourreality.blogg.se/2009/july/vinn-tamponger.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

emma härnqvist/perfektion

Comment posted

jäkla skit, jag missade tävlingen. säg till när de är dags igen. kram

Leave a reply